Måndag - hälsat på Malin 15/6

22.58
Jag, mamma o Caspian åkte o hälsade på Malin idag på sjukhuset. Tycker så synd om henne som ligger där. Tyckte synd om henne att jag visste hur tråkigt de skulle bli bär vi gick men hennes syster Johanna kom precis när vi gick, så hon fick sällskap en stund till :)
När vi va borta satte Andreas in 200kr på come on och vann...mycket!! Så när jag kom hem spelade jag me för 200kr o vann oxå mycket ;-) soft! Det blir storhandling imån. Jag vill till Ullared igen o Andreas vill köpa Xbox. Så får väl bli de vi gör för pengarna :P
Sen blir det massa äventyr så som high chaparall, Borås djurpark och äventyrslandet :) en mkt bra dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0