Fredag - bortglömd 18/1

13.11
Har varit o handlat, tagit en promenad med barnen och nu har vi ätit. Får se vad vi hittar på idag, får nog städa lite!
I morgon är det dop för Nora och på söndag kommer Andreas familj upp.

Känner mig smått bortglömd av nära o kära, ingen som är nyfiken på Caspian alls :/ men men! Det är ju upp till var och en om de vill komma o titta. Med Abra kom alla o hälsade på o uppvaktade så mycket men inte denna gången!
Bara Mimmi, Daniel och Ines bland kompisar som varit här. Sen mamma, pappa Dennis och Camilla i familjeväg. Va o hälsade på mormor me så hon har me sett han!

Längtar tills på söndag då vi ska tjocka oss på bambu ;)

Familj & vänner


Kommentarer
Postat av: Ines

Klart att jag är nyfiken !! Har jag vatt med hela graviditeten så är de klart att jag vill följa hur han utvecklas den lilla gose killen! Och abra ska vi inte prata om super kul att få leka av sig med henne ! Älskar er <3

2013-01-19 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0