Söndag 22/12

07.45
Vaknar med sån jävla smärta i magen, vet inte om det är gallsten eller magsjuka. Kul o sitta i en bil nästan tre timmar idag :( Abra vaknade nu och låter inte alls kry. Hostar och hes :/ 
Caspian är snorig men annars pigg :)
09.37
Somnade till i sängen typ en timme, vaknar av att jag måste spy. Hoppas att det är pga av gallblåsan och inte magsjuka/vinterkräksjukan. Andreas spyr, jag spyr och Abra gjorde för ett par dagar sen. Känns som vi aldrig få vara friska. Båda barnen är snoriga, hostiga och Abra har fick tillbaka  ögoninflammationen :/ känns så jävla tråkigt när Andreas pappa redan är påväg. Han va ju nästan här. Jag vill åka om jag hade vetat att det inte är magsjuka :/ blir nog den tråkigaste julaftonen Ever!! Hemma o sjuka :-( fyfan! Jag som sett fram emot julafton med barnen <3

12.26
Jippi vad kul dag :/ 
Jag o Andreas ligger nerbäddade och kollar på dr house o ungarna sitter o leker här så fint. Skönt o ligga still 5 minuter. Känns som om jag lika gärna kan slänga ut granen o ge barnen paketen för julkänslan dog tvärt :( 
16.45
Känns inte som jul, vi som skulle iväg har nu inget julmat hemma alls o måste iväg o handla i morgon. Ingen av oss har spytt mer så tror bara vi har ätit nått olämpligt :S 

17.26
Alltid som vanligt! Skitstövel!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0