24/12 - julafton :)

19.56
Trots att vi inte är riktigt krya så blev julen ändå helt okej! Barnen är supernöjda över sina julklappar!!

Caspian fick klossar, 2 pyjamaser, ett gungflygplan, en bonde med traktor, släp och djur som spelar och sjunger, 5 tröjor, 1 par byxor, ett gosedjur som sjunger och skrattar, sängkläder och en svart och vit kista. Jag vet inte om jag glömt nått nu men aa..
Abra fick duplo, en jacka, ny nappflaska till dockan, en ny matta, kastrull/matset, massa kläder, 2 armband, ett halsband, tofsar och hårspännen, trosor, 3 pussel, kritor, en pyjamas. 
Jag fick en ny elvisp, receptbok på massa olika cupecake, en egen recept bok, muffinsformar och en trisslott :)
Andreas fick en trisslott och ett par byxor. Vi ska ju handla gemensam julklapp i mellandagarna ;)


Jag och Andreas gick upp vid 8 i morse o väckte barnen, de fick frukost och sen fick de öppna julklapparna som låg under granen, båda barnen va jätteglada o lekte med sina saker en lång stund. Jag o Andreas plockade undan papper o började fixa med mat o så. När mamma kom så åt vi o efter de fick barnen öppna julklapparna från henne. Sist men inte minst så kon pappa och Benita med ännu mer paket så vi satt här en stund o tjatade o barnen lekte. Men de dröjde inte länge efter att dom hade så sov båda barnen som grisar :) blir mer julfirande men om ett par dagar när vi är friska! Hoppas alla där ute har haft en underbar jul och att alla har fått roliga julklappar. 



Familjen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0