19/12

04.10
Gud vad underbart!! Abra hade jättehög feber igår kväll. Hon hade feber hela dagen igår fast hon fick alvedon. Men de värsta kom på kvällen. Yrar, hostar o snorar :/ nu ligger hon o våran säng o jag vaknar av att hon spyr men Andreas sitter uppe med henne o hon spyr i spannen. Mammas hjärta då <3 jag har ont i halsen o är täppt känner jag, o lilleman har ögoninflammation :( aja bättre det kommer nu än om ett par dagar för nu hinner vi väl iaf bli friska till julafton. Men surt ändå! 

11.03
Caspian sover så jag gosar ner mig jämte Abra som ligger i våran säng och kollar på Rickard scarys äventyrsvärld, jag kommer ihåg detta avsnittet sen jag va liten hahaha!! Hon är febrig o dålig men bättre än vad hon va inatt. Hon ligger o säger tissta, tossta o försöker lära sig veckodagarna :P 

15.22 båda barnen är piggare, dock slog Caspian upp ögonbrynet när han trillade så är precis hemkomna från vårdcentralen. Nu är han tejpad o fin igen <3 

Asså jävla skitstövel är du!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0