Onsdag - shopping shopping 21/8

21.21 sitter på balkongen o röker, tänker tillbaka på allt fint som vi i handlade idag. Jag har ny vinterjcka, mössa och vantar så vinterns outfit är klar ;) Abra fick overall, en jacka som mamma köper åt henne :) hon behöver inte fler jackor men den va sååå fin :-)
Sen fick hon klänning o strumpbyxor av mormor. Hon fick trosor, choklad, mössa vantar. till dagis måste hon ha dubbelt. och sen hämtade jag paket på Ica me. O där fick hon 3 par jeans, 3 par tjockare leggings, två tjocktröjor och en klänning :) till Caspian hittade jag ett par byxor, mössa, vantar och en leksak med ratt, tuta o spakar o grejer så den gick på högvarv här ikväll. Köpte lite annan skit, sånt som är bra o ha. Underkläder bland annat, golvrengöribgsmedel,present papper ( kunde inte låta bli nu med massa rosa o gult smurfpappet. Tyckte de va gulligt o ska slå in paketen till släktens 2 åringar ) har tvättat nu sen jag kom hem. Fick en cykel av min bror som han o Camilla kom o lännade o även busade med barnen. Saft en helt bra dag faktisk.
I morgon blir det antagligen bus o lek ned Fia o Alex<3

Min familj <3
Ni är det finaste som skapats på denna gjort. Utan er hade vatt som himlen utan stjärnor eller som havet utan liv. Jag kommer älska er tiden gånger om. Kommer alltid finnas för er. Andreas Anders Andersson, Abra Allie Sabine Lindrot och sist men (inte)minst Caspian Jan Andreas Lindrot <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0