Måndag - suck 5/8-2013

12.17
Abra väckte mig i morse, petade o hoppade på mig och lite sånt allmänt störande :P men men va bara att gå upp, så har iaf fått i oss frukost. Gick in o våldgästade grannen o tittade på deras lille bebis. Han är så liten o söt så jag blir alldeles bebissjuk men ska inte ha fler än. Kanske en 3e unge när Caspian är typ 2 eller 3 år :P

Känner mig helt deppig o nere men det är för att jag vet att det nu börja gå mot mörkare tider. Gillar inte höst o vintern :-( blir alltid deppig då, hatar is, hatar snö och jag hatar kyla så klart som fan jag harar allt som har med vintern att göra.
Sitter även o tänker på att min lilla prinsessa ska börja på dagis, är inte det lättaste att ge ansvaret till någon annan när det gäller det mest värdefulla du har. Hade gärna haft barnen hemma ett par år till men jag måste jobba så har inte mkt val :-( dagis är bra för henne. Leka med andra barn, få mer rutiner och lära sig regler där och hemma men ändå tufft när jag tänker på det. Vill inte att barnen blir äldre nu. Vill bara stanna tiden, jag kan gärna åldras men barnen behöver inte göra de :P
Caspian och Abra är verkligen det finaste på jorden och jag älskar dom tills hjärtat säger stopp!!
Idag slutar mamma 13.00 då ska vi eventuellt till evas mormor o hälsa på. Hon vill så gärna träffa barnen :)
Annars vet jag inte vad man ska göra idag. Ut o gå sen i eftermiddag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0