Tisdag-barnmorskan 18/9

21.57

Vaknade 20 minuter innan klockan ringde, typiskt!! Iaf, Jeffe kom, vi stack ner till bm, fick ta prover, lyssna på hjärtljudet och fick broschyrer. Allt såg fint ut så de va skönt! Sen hem, dammsög vi och torkade golvet då jag inte hann det går, sen brygga kaffe för Jimmy kon förbi en snabbis och hälsade på. Kul att se honom igen! Efter de kom Mimmi så jag och hon gick ner i handlade lite sen beställde hon en familjepizza som hon delade med oss :) sötnos !
Sen la jag mig på soffan med abra och somnade i en och en halv timme så vaknade vid halv tio. Får se när jag somnar inatt då :P
I morgon är det en mycket speciell och känslofull dag, det är Abras födelsedag och har då varit mamma i ett helt år. Lätt det bästa året i hela mitt liv, mamma kommer upp i morgon sen får vi se vad vi hittar på, kan inte sitta hemma och glo på hennes födelsedag utan får åka och hitta på nått skoj :)

Familj & vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0