Söndag -hemmadag 16/9

23.33
Dagen började med mys i soffan, sen frukost. Med brist på pålägg så stekte jag ägg, både jag och Andreas älskar det, varför tänker man aldrig på de?!
Jag somnade gott på soffan i ca en timme så abra blev underhållen av sin far, vid fyra tiden beställde vi käk, den kom lagom till att mamma kom på besök och tjötade lite. Vid sex tiden kom vickie med en stor påse med pojkkläder, behöver inte handla ett enda mer plagg till Caspian förens han har storlek 74 typ. Det var superfina kläder sen har jag handlat rätt mkt själv. Abra fick även en docka och dockvagn, som tydligen räddade hennes kväll för jäkla vad hon sprang runt med vagnen :) sen skypade vi med Abras farmor, farfar och faster i nästan en timme! Nu har hon precis somnat i min famn, så ska bära in henne till SIN säng, sen ska jag och min stora älskling kolla på film för de mins bi knappt när bi gjorde sist!!

Mina fina nära och kära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0