Måndag - städdag 17/9

15.27
Vaknade 10.30, va så glad över att få sovmorgon....men vänta lite?! Var är Abra?? Ungen har vaknat tidigare än oss, klättrat ner från sägen och sitter och leker så fint med sina leksaker. Hon brukar vakna vid 9 tiden har hon lyckats vara så tyst så vi inte vaknat :/ lite halv farligt :P dock va sovrumsdörren stängd som tur va så hon kunde inte hitta på så mkt hyss eller skada dig :)
Iaf, gick upp och diskade, torkade alla bänkar och kaklet i köket, sen började tvätta, efter jag slängt i maskinerna gjorde jag garderobsrensning av mina och Andreas kläder. Ska alldeles strax hämta tvätten igen och lägga i ny, sen blir det att dammsuga och torka golv, efter denna dagen kommer jag kunna klappa mig fint på axeln :)

Familj & vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0