Lördag -spelkväll 29/9

22.57
Började dagen med att gå ner till samhället o möta upp Mimmi och Vanessa, vidare till Loppisen som inte va nått att ha! Sen bjöd Mimmi på jabers! Vidare till netto och handla sen till Ica och handlade sen hem. Slappade i soffan en stund då jag fick fruktansvärt ont i ryggen :S tog två Alvedon sen satte vi igång o städa, nu ikväll har brorsan och Camilla varit här och spelat kranium med oss, askul!! Nu tvättar jag för fullt, medans jag sprungit mellan maskinerna så sövde Andreas Abra.

I morgon ska vi kolla på lägenhet ovanför klacken, hoppas verkligen den är fin och att jag vill bo där. Dock vill inte Andreas bo där av någon anledning men jag ser egentligen ingen nackdel ned de, hyran är den samma som här och denna lägenheten är 19 kvadrat meter mindre än den vi ska kolla på, den ligger i centrum och nära till allt! Får närmre till bank, post, vårdcentralen, Mimmi, Frida, affären ja allt!!

Hoppas jag kan övertala min man (A)
Dock blir de isf ingen flytt förens i december då vi har tre månaders uppsägning på lägenheten men bara vi har flyttat innan Caspian kommer!!

Familj & Vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0