Fredag - mår skit 14/9

13.56
Har sovit middag med Abra i 2 timmar.
Har så ont i ryggen idag så jag inte vet vart jag ska ta vägen :/
Men de va skönt att sova en stund till för Mimmi och Nettan gick hem vid halv tre inatt!!
Känner nig trött och hängig men de är säkert vädret! Ont i huvudet och aa jag vet knappt själv!
Idag blir det nog bara inne/hemma dag, lätta vädret upp lite senare så får jag ta en promenad ned Abra iaf så hon får lite frisk luft :) längtar som bara den till hennes kalas, så vi kan fixa, dona, baka tårtor och se hur glas hon blir av alla paket :D bara 5 dagar kvar tills hon fyller år, men har kalas för alla de 22 så de är ju 8 dagar dit :) nu går det sakta tycker jag haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0