Fredag - bakning 21/9

18.35
Mamma hämtade Abra runt tolv tiden tror jag, då satte jag iaf igång med bakningen. Andreas va snäll och vispade två smetar, och diskade lite annars har han spelat hela dagen! Efter jag hade bakat två tårtor och Silviakaka så va det bara att ta upp färs och sen börja skala potatis, blev mos och köttbullar idag. Tyckte att jag förtjänade det, nu är ciggen slut så ska gå ner i handla de sen hem och diska, plocka undan och dammsuga! I morgon ska jag dekorera två tårtor och baka den 3e tills på söndag, ska oxå duka nere i församlingshennet, blåsa ballonger och lite sånt! Fullt upp, hatar att stressa!!!! Allt går ju fortare om man är fler :/

22.56
Bakade nötkolakakorna ikväll,
Efter de va jag så slut och hade sån huvudvärk för att järntabletterna är slut och glömde köpa nya. Orkade iaf inte göra kvällsmat fast jag va döhungrig, så min fina älskling gjorde toast till
Mig :) nu sitter jag och myser med abra i soffan, tycker hon borde sova nu så hon orkar med att kalasa i morgon :)

Familj & Vänner <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1519451/images/2012/pic_505cd5479606ee7757edcf62.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1519451/images/2012/pic_505cd5479606ee7757edcf62.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0