Tisdag-slappdag 9/10

16.25

Vaknade 10.30, gick ut o rökte sen kollade på klockan och funderade en stund på vad det va jag skulle föra idag! Shit barnmorskan kl 11.00. Fick snabbt ringa o väcka Jeffe, o snäll som hon är så körde hon ner oss. Maria mätte magen och lyssnade även på hjärtljudet. Allt lät fint och jag låg ytterst lite över medelmåttet på magen så de va bra :) hem och åt frukost efter de, sen gick jag o Abra o la oss en stund. Jag va så dödens trött så jag vet inte vad, sen när vi vaknade gjorde jag mat, det blev potatis, sås och panerad torsk. Trodde inte Abra skulle gilla fisken men den slank ner så fint så. Nu sitter jag o vänta på mamma, som ska komma o hälsa på en stund, ska se om vi kan gå ner o bada i morgon kanske :)

21.40

Andreas ställde sig o diska innan, då fick jag nått ryck och började städa allt. Sorterade i skåp, garderober, städade i ordnin allt, sånt som ska till UFF, slängas eller ut i förrådet. I morgon ska vi dammsuga och torka golvet, vill inte dammsuga nu så Abra vaknar!

I morgon blir det badhuset med Abra & mamma!

Familj & vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0