Lördag - fullt upp 13/10

23.25
Dagen började med att mamma hämtade mig och Abra, sen åkte vi ner till min mormor och fick frukost :) efter de åkte vi en runda till Skeppshult så Abra han somna i bilen. Påväg tillbaka till stannade vi o handlade lite fort, sen hem till oss. Plockade undan lite och sen gjorde vi middag! Efter de somnade jag o Abra, så vi vaknade lagom till att tvättiden började så har tvättat mellan 18-22, emellan tvättarna kom Jeffe upp med trädgårdsäpplen så slängde ihop en äpplepaj så mamma kom o fikade med oss sen lekte hon med Abra en bra stund. De va premiären för Abra att äta äppelpaj, de slank ner, dock rätt sakta då hon va super trött, så Andreas sövde henne. Nu kollar jag på tv och vänta på att älsklingen ska bli klar så vi kan kolla film :)

Familj & Vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0