Fredag - ont 26/10

17.02
La in alla mina räkningar igår så dem skulle dras idag men av någon anledning har dem inte dragits så har fått flytta alla till måndag istället. Däremot är de nått helt okänt som dragit 900:- på kontot :/ aha skit samma!
12.50 åkte vi ner till stationen o släppte av Andreas kusin Daniel som har varit här några dagar, sen har jag o snuttan vilat en stund. Åkte ner med mamma för att handla lite o när jag kom hem sover Andreas och Abra som två små grisar på soffan <3
Har haft foglossning hela dagen, inte så skönt sen har jag ont i brösten me känns som dem ska spricka :( inte heller så skönt. Va o hämtade ett paket idag med Abdreas skor, mössa och mammas julklapp så inget skoj alls typ :P haha !! Ikväll blir det myskväll med godis, läsk och nya Johan Falk filmen :)
Älska min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0