Onsdag - städning 28/11

10.06
Vaknade vid åtta men låg o drog mig i sängen till nio. Ville inte gå upp för att jag har ont i höften men kände att jag borde gå upp innan blåsan skulle spricka :P långt om länge kom jag upp iaf, har nu ätit frukost o druckit lite kaffe, anledningen till att jag kom på att uppdatera bloggen va för att jag tänkte på världens bästa Frida o hon tycker inte om nät jag glömmer att uppdatera bloggen :P satt bara o tänkte på att jag ska se om hon hinner en kaffe i helgen eller nått ;)
Idag kommer mamma 13.45 då ska vi upp i gamla lägenheten o fortsätta städa, orkade inte allt igår då jag fick ont o Andreas hade träningsvärk efter allt bärande efter flytten. Sen kommer pappa efter 16 tiden då ska vi åka o hämta Abras säng :)
På tal om Abra o säng så har hon inte varit rolig inatt, hon har vaknat typ 20 gånger, sen legat o sparkat o krånglat o haft sig så har inte sovit jättegott....men hoppas hon kan sova hela nätterna i sitt rum snart. I morgon måste vi till stor o liten, först va de lov, sen va de bara på onsdagen sen va Abra sjuk o i torsdags orkade jag verkligen inte så har inte varit där på 4 veckor men imån ska vi gå dit :)
Va iväg på smålänningen igår me, köpte i stortsätt bara sånt vi behöver, blev lite sladdar o kontakter, hittade en sjukt snygg tröja som fick bli min julklapp, när vi kom hem o jag skulle slå in den så ser jag att de har glömt att ta bort larm brickan på tröjan så får åka dit en dag så de tar bort den xD

Familj & Vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0