Onsdag - lägenheten 14/11

19.21
Dagen började med att mamma ringde o väckte mig o Abra halv åtta -.-
Men efter mkt om och men så somnade vi om :)
Fick bra besked idag me, ska skriva kontrakt i morgon på nya lägenheten. Ska bli obeskrivligt skönt att ha nära till allt, affärer, bank, vännerna, BVC och aaa rubbet!! Så i morgon blir det upp tidigt, åka o skriva kontrakt sen till Värnamo på ultraljud och efter de ska vi ner till Gvd hus o säga upp denna lägenheten! Vafan nu gick strömmen igen, Vafan händer?! Nehe nu kom den igen? Jävla skithåla!! Hahah!! Abra tkr de är kul när strömmen går för hon får springa runt med ficklampan xD
Igår tvättade vi, och packade lite i kartonger, idag har vi packat ännu mer! Lika bra att börja i tid så slipper man stå med allt på 2-3 dagar!
För övrigt händer det inte mkt, jag är förkyld, Abra är förkyld plus att hon får en framtand så livet är inte kul för henne just nu! Gnälligt värre! Mamma kom till oss när hon slutade, busade en stund med Abra efter se gjorde jag mat. falukorv med mös satt jävligt fint :) På lördag ska vi bjuda Frida på käk o ha myslördag, på onsdag nästa vecka blir det bio som jag väntat på i ett år :P livet rullar på rätt så bra har inte o gnälla på förutom bredbandsbolaget!! Bredbandet funkar inte, de kunde inte identifiera felet så skickade hem ett mobilt bredband så länge men Nää då hade de glömt att aktivera simkortet så de gick lik förbannat inte o använda -.-

Familj & Vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0