Torsdag - Check 24/5

09.43

Abra fått ny blöja - Check
Abra påklädd - Check
Abra fått frukost -  Check
Jag fått kläder - Check
Jag fått frukost - Check
Disken är borta - Check (dock inte alls, gubben får ta lite me)

Idag blir det att städa och boka tvättid, annars är vi väl bara ute i solen =)

21.16
Mimmi har varit här idag,
även så Basse,Ines, Brosan & Camilla!

Mamma hämtade mig innan efter jobbet så jag kunde åka ner o handla,
och hämta Elsas ena födelsedagspresent!
Handlade glass, maränger, grädde bananer och nougatsås bland annat.
Att vi smaskade i oss marängswiss :)

I morgon blir det eventuellt fiske, ska försöka få skötbordet jag ha hos Frida till Skeppshult.
På Lördag blir det först gisledagarna, sen willys o handla.
Sen på kvällen ska jag laga massa god mat med Frida och sen kolla Melodifestivalen.
Hoppas Loreen tar hem alltihopa :)
Hennes låt är ju bara för jävla bra !!

På söndag blir det att bjuda mamma på bambu!
Morsdag jue :)
Jag ska bjuda mamma på mat,
så då hoppas jag ju att Abra bjuder mig !? ;)
hahaha!!

Nu sitter jag o Abra o kolla tv,
Andreas ligger och snarka på soffan jämte oss.



Familj & Vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0