Onsdag - Tvätta 2/5

08.49
Vaknade för en och en halv timme sen,
Abra satt o pratade i sin säng.
Nu kollar hon på Teletubbies och jag sitter vid datorn.
Idag har jag bara tvätta på schemat hittills.

Igårkväll kom Jeffe, sen kom Andreas o Basse efter fisket,
då grillade vi oxinnelår och kycklingfile.
Fyfan så fint :)
Va första gången jag åt oxå, och lätt inte den sista !!!

Fick jättegulligt sms av Frida igår =) ♥

16.23
Basse och Daniel va här innan,
så vi drack kaffe ute på altanen.
Blev inget fiske, och lika glad är jag för de,
för helvete vad trött jag blev efter maten.
Hemmagjorda biffar med potatis, sås och lingonsylt.
Nu är vi alla tre mätta och nöjda, Abra tyckte de va såååå gott =)
Blir att sova en stund innan tvättiden börjar vid 18.00

Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0