Tisdag - Hos mamma 29/5

20.10

Idag har vi inte gjort mkt, åt tacos till middag iaf :P haha
Annars har vi bara tagit de lugnt, dagen har gått superfort :S
Mamma kom vid 16.30, då åkte jag, hon och Abra ner till Jabers o köpte kulglass,
fy bubblan så gott de var :D
Efter de hängde vi med till Skeppshult,
då Andreas är o fiskar.

Kom precis hem nu,
Abra sover som en gris,
har inte sovit nått idag knappt,
bara en liten stund på förmiddagen typ 30 min.
Så får se om jag behöver väcka henne sen för hon brukar inte somna förens typ runt 22.
Blir lite tidigt om hon somna för natten nu, då kommer hon la vakna 04.00 i morgonbitti,
vet inte om jag är så sugen på att gå upp då :p

Familj & vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0