Söndag - Morsdag 27/5

09.14

Gick upp nyss, har legat vaken sen sju, då Abra har legat o "pratar" och sparkat på mig.
Gårdagen va bra, först lämnade skötbord hos Görel i skeppshult, köpte ett par skor till Abra me.
sen iväg till gvd o gå på marknad, j******vla va varmt :O
Trodde abra skulle torka ut fast hon fick vatten hela tiden, hon va typ genomsvett.
Vi me för den delen men vi kan  ju hantera de, eller nja de va väl på gränsen.
Kan aldrig minnas att jag varit med om en så varm dag som igår.....

Sen på kvällen runt 17 tiden, kom pappa, körde mig till affären sedan vidare till Frida.
Där jag spenderade hela kvällen med henne, Abra, god mat, massa skratt och melodifestivalen.
Blev aldrig att vi åt popcorn, chips eller ostbågar. Efter våran gosa gourmémiddag så orkar man inget mer.
Va lite halvtungt att gå hem då jag kände att jag gått upp 3 kg HAAHAHAHAHA!!
Loreen tog hem alltihopa, va lite väntat. Men Sverige behövde de, inte vunnit sen 1999?

Idag blir det Bambu med dem finaste - Abra, Andreas o Mamma ♥

Familj & Vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Härligt med god mat :) Vad bjöds det på?

Ska ni ner till Skåne något i sommar?

2012-05-27 @ 20:58:03
URL: http://vanligaoss.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, Yohanna de va riktigt gott.

Vi år supréme buffén, de är ju alla bufeér i ett lixom. Så de satt jäkligt fint med Bambu. Japp vi ska nog ner till Skåne när skattepengarna kommit. Får tillbaka 8000:- riktigt nice! Sen ska vi va där över midsommar oxå! puss

2012-05-28 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0