Söndag - Kalas 6/5

13.48
Nu sitter vi och inväntar gästerna,
ska ha kalas efter att jag fyllt år den 15 mars :P
Bakade mockatårta halva natten och har ganerat klart den idag.
Mamma är här, hon kom redan vid tolv tiden,
så hon har suttit o myst med Abra en lång stund.
Så nu väntar vi på mormor, dennis, camilla, mattias, malin, elsa och engla =) ♥

19.46
Kalaset gick bra, fick jättefina saker av mattias och malin.
bordstabletter, bra att ha burkar, ett fat, grytlappar, alla i samma serie eller vad man ska säga.
Absolut min stil, färgglatt och fint =)

Sen när dem hade åkt så kom Tina och Jeffe, Tina gick nyss men Jeffe är kvar.
hade helt glömt att jag skulle va med susse efter kalaset men hon kommer på torsdag ist =)
Väntar nu på Basse och Andreas som är ute o fiska, sen ska dem tydligen grilla.
Jag är inte alls sugen på de, har grillat jättemkt denna veckan.
Sen är jag skittrött och vill komma i säng i tid ikväll !!!

Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0