Onsdag - Mamma 9/5

16.29

Mamma va här för en stund sedan, så jag permanentade hennes hår.
Abra ligger och sover på Andreas mage i soffan,
han kollar hockey och jag beställer sommarkläder till Abra.


detta blev det från h&m :)

Blev detta me ;)


Detta är de sista jag köper till Abra i storlek 74,
för nu har hon så de räcker gott o väl !!

Sitter och väntar på att gärd ska sluta så vi kan dra o fiska !
Kolla gärna in Andreas fiskeblogg... http://raadza.nu/
19.21
Onlinepizza kan dra åt helvete, nu måste man registrera sig med körkortet på Klarna för att kunna handla.
Men dem som inte har körkort då ??????? :@
Finns ett alternativ två.....
Att beställa en pinkod som man får hemskickad, jojo men de hjälper ju inte mig NU !?!?!?

beställde detta till Abra för några dagar sen som förhoppningsvis kommer i morgon eller på Fredag =)

och denna :)

dem ringde idag och sa att dem rosa va slut, så fick bli denna.
Men de gör inget :)

Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0