Måndag - Vinst 14/5

12.45
Vaknade runt nio, trött som en gnu.
Gick ner o uträttade ärende, kindbloms, apoteket, ica sen tog vi berndts me.
Köpte en varsin baguett, smaskigt !!
Dock fick jag halva andreas me då de va rödlök i pesto/kyckling baguetten,
och han gillar inte rå lök =/
Sen hem, käkat lite är supertrött så blir nog en tupplur :)
Vann 600 på bingolotto igår me :D

19.00
Har sovit en stund, febern blir bara värre o värre,
näsan rinner bara mer o mer :(
har jätteont i huvvet och är verkligen asförkyld.
Så jäkla tråkigt, orka inte med nått.
Abra orkar inte heller nått,
fast de är väl bra de för hade de varit high life på henne hade jag fått ännu mer huvudvärk :P
Men jag och Abra har legat i soffan och gosat o kollat tv :)
Har beställt födelsedagspresent till min kusin för 500kr,
men jag och brorsan kom överrens om att dela på det !

Har inte gjort mkt ikväll, legat i soffan och gosat med Abra,
saknar henne redan då hon ligger i sin säng o sover,
glömde dock ge henne alvedon, men vaknar hon febrig inatt så får hon lite !
Är så s*tans öm i näsan efter att ha snytit mig 20000 gånger =(

Men en sak glädje mig idag, så allt har inte varit skit.

Mamma ringde innan ikväll och sa att dem va framme i lägenheten och hade ätit lite mat.
De va fint väder men blåste lite granna, men de kan väl vara skönt ?
Hoppas att hon vilar upp sig och gpttar sig järnet nu,
för vem vet vilket väder sverige har i sommar !!
tycker de är våran tur att ha fint väder, hela sommaren.
Inklusive midsommarafton !!
Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0