Måndag - Gårdagen 28/5

10.13

Igår stack vi till bambu vid 13 tiden,
kom dit vid 13.30 och de va fullsatt,
fick sitta o vänta på att ett bord skulle bli ledigt,
för jag hade ju inte bokat. De va nog många som "firade" morsdag där :P
De satt iaf jäkligt gott med mat när vi väl fick den :)
Sen efter bambu skulle Andreas och Gärd ut o fiska,
så jag och Abra följde med mamma till Skeppshult.
Satt ute i de fina vädret, fast vi höll oss i skuggan :P
Åkte hem vid 20.30 typ.
Andreas kom runt 23 tiden då stekte vi korv,
och käkade korv i bröd med ketchup o senap :D

Idag vet jag inte alls vad som händer än,
har vansinnigt ont i min rygg :S

20.59

Kom nyss hem,
innan idag fick Andreas tid hos vårdcentralen.
Efter fästingbettet fick han borelia,
så har fått kåvepenin.

Sen vid 17.30 kom Gärd,
så vi åkte till Gvd sen till Värnamo.
Blev Donken, fyfasen så gott!
Tog bara lite granna för vi va så jäkla hungriga.
Ska ju grilla strax så vi kunde ju inte äta oss mätta på McDonalds :P
Gärd o Tina är o handla vad dem ska grilla sen så....

00.21

Åt grillat för 2 timmar sen typ,
satt så jäkla fint.
Efter de tog jag ett varmt bad.
Kollar nu på tv och sitter lite vid datorn,
ska strax gå o lägga mig!!


Familj & Vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0