Måndag - Fint väder 7/5

13.52

Vi alla tre givk upp klockan åtta, somnade halv tio igen och sov till tolv.
Va riktigt skönt, Abra låg o sov på min arm så min arm va helt plöt och hennes huvud.
Hon hade lite morgonfrilla =)

Får se vad det bblir idag,
har väldigt ont i ryggen men ska försöka gå en runda med Frida idag om de inte krockar med Andreas och Gärds fiskerunda :P
Att det kan va så kul o fiska så man gör de i en vecka varje dag !!

16.46
Mamma kom innan, så hon åkte nu när Abra somnade,
har rätt så ont i ryggen idag, Tänkte ut o gå med del har jag ont i ryggen men de krockade mer Andreas fisketur,
så jag o Frida går i morgon istället.

igår på kalaset...



Efter kalaset kom ju basse o jeffe.
Då åt basse o abra tårta =)


klabbfisen nummer 1

Innan idag innan hon somnade,
kryp övning !!



Kom precis på att jag ska klippa mig på Torsdag,
så får se hur de blir !!
Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0