Måndag - BVC 21/5

22.44
Klockan ringde 8.30, fast va redan vaken sen 6.50 typ.
Blev ingen sovmorgon idag inte.
Iväg till bvc iaf, Abra vägde nu 8595g och va 68 lång.
Efter de mötte jag Mimmi, vidare till Swedbank,
sen till kinbloms o köpte cigg o snus, bort till Andreas och lämnade de till honom,
sen gick vi hem och blåste upp Abras pool, och fyllde med vatten.
Jag o Abra badade, de va så jäkla varmt....
Sen kom mamma så vi åkte ner o köpte glass och hämtade paket.
ett från H&M och ett från gotterian med en dosa snus i och 2 lådor sura band,
är redan trött på sura band vattenmelon -.-
Abra fick även en klänning av mamma som hon köpte i spanien =)

Nu ikväll har Tina varit här, Ines och Akida kom oxå förbi en sväng.
Vad Abra tyckter Akida är rolig fast lite läskig på samma gång.
Nu somnade nyss en övertrött och envis Abra, jag ska gå o ta en macka och slänga mig i sängen!

Familj & Vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0