Lördag - Städa 5/5

13.38

Gick upp halv åtta med Abra,
sen när Andreas vaknade så tog han henne,
men sen kom han in o väckte mig o gav mig henne,
för hon skulle sövas,
så då fick jag inte sova idag heller.
Va lagom sur, men nu är jag glad.
Åt frukost innan,
efter de satte vi igång o städa,
nu är de bara golvet som ska torkas,
men de tar Andreas i morgon när jag bakar tårtorna :)
För i morgon får vi gäster,
har ju fyllt år men inte haft kalas.
Fyllde år den 15 mars,
men har bara inte blivit av förens nu :p haha !!

Får se vad man gör sen idag,
Andreas ska ju ut o fiska....IGEN!!!
Jättekul att han har hittat nått han trivs med,
och massa kompisar, dock har det blivit flera kvällar irad,
men de känns endå bra,
för sen kan jag hitta på nått med kompisar och han vara hemma :p

01.56

Åkte till mamma vid halv två,
hade självklart Abra med mig.
Ville inte sitta själv medans Andreas va ute o fiskade.
Vet inte va klockan va när vi åkte hem men runt sex va den nog.
Basse, Jeffe, Gärd och Tina kom hit och grillade med oss.
Vad jag saknar min gravidmage när jag ser Tina :)
Åt massa god mat, kyckling, lax pommes åååh smaskigt.
Men men, skulle ju baka tårtor idag så fick börha med de vid 23 tiden när folket gick.
Har fortfarande marängbottnar i ugnen, dem skulle ju vara inne 1 timme....per botten -.-
Har nu gjort tre, så mamma får köpa med två i morgon, för ögonen går i kors.
Ska kanske va lite människa i morgon när gästerna kommer.
Så ska nu gå o lägga mig, måste upp i morgon o fixa de sista, sen diska och torka golvet.

Sov gott alla fina ♥

Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0