Lördag - Regn 12/5

09.25

Igår gjorde vi inte alls mkt, jag hämtade ett paket på konsum.
De va Abras pool, och abras aktivitetsstol. Jävla skitstol, de stod att barnet sitter tryggt och säkert i stolen. Och de fanns en spelande blomma längst fram. För de första så spelade inte blomman, och för det andra så va stolen uppblåsbar. Vad tror ni händer när Abra lutade isg lite åt ena hållet ??? Den ställde ju sig på högkant och den tippade... menmen !!

PÅ kvällen hämtade Brorsan oss vid 19 tiden, och då åkte vi till Pappa.
Han bjöd på pizza, sen blev de ostbbågar, chips och kolla hockey.
Jävla skit att sverige förlorade men men !

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se vad dagen har att erbjuda me rän regn =/

22.14
Har ätit lite kvällsmat nu, blev potatisgratäng :)
smaskigt, tyckte både jag, andreas och lillfisen :)
Innan idag på förmiddagen åkte jag och Andreas o fiskade,
mamma hade Abra så dem fick umågs lite innan mamma åker till Spanien.
Här är iaf fiskeresultatet :D

Har fått en mört och en Gös tidigare i livet, men nu jäkla fick jag en gädda.
Vi kastade tillbaka den stackaren i sjön där den hör hemma =)

Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0