Fredag - I morgon 18/5

16.34

Förkylningen har släppt, nu är jag yr och mår skit istället.
Har gjort hela dagen, men i morse fick vi gå ner o handla pålägg,
trodde jag skulle svimma inne på ica =(

Fan va underbara människor igår, jag va super sugen på choklad.
Sen helt plötsligt plingade det på dörren då kom Dijk, Becka, Axel o Linus med choklad till mig.
Hur gulligt va inte de lixom! Kul o snacka lite med Becka me :)

Inte nog med de så kom Tina och Gärd senare på kvällen med pizza,
satt hur fint som helst :D

Ikväll blir de hemgjord kebab i pitabröd o massa gotte :)

Fick väcka Abrafisen för en stund sen, hon har sovit sen halv två....
Så nu fick hon inte sova mer men hon blev så lycklig när jag väckte henne.
Jag bara kröp ner jämte henne o viskade Abra, då tittade hon upp och log med hela ansiktet.
Underbara, älskade unge ♥

Andreas och Gärd är o fiskar, de skulle bara bli en liten stund idag.
Så får se när dem kommer hem !!!

Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0