Fredag - Helg 4/4

09.15
Abra väckte oss för en timme sen ungefär, så har legat o pratat i sängen en stund.

Igår va Ines här en stund o hälade på =)
Efter de åkte jag o mamma till gislaved,
köpte en Hello Kitty uvdräkt till Abra som hon kan ha i denna hetta.
Vill ju inte att hon ska bränna sig,
köpte även sollotion till henne.
100 :- för en flaska :O haha !!
Eller rättare sagt hennes mormor köpte till henne :P
Sen köpte jag en elcigg igår i gvd, skitsvag och skitäcklig,
va röksugen hela kvällen igår, och är jätteröksugen nu!
Sen påvägen hem blev det varsin glass iaf, sen åkte vi hem.

När jag kom hem satt Andreas o Johny här,
jag som trodde dem va ute o fiskade,
men dem hade inte kommit iväg.
Blev att vi drog ut till Eriksbo sjön.
Basse o Jeffe drog me dit.
Jag och Abra hängde ju oxå me,
Johny hittade värsta feta paddan som va hur äcklig som helst,
men Abra tyckte den va rätt intressant,
lika så fiskarna basse och andreas fick upp.

11.14
Så trött på detta !!!!

17.12
Jag va rök fri i 18 timmar, sen rökte jag.
Varken jag eller någon annan stod ut med mig !
Andreas ska strax ut o fiska med Gärd,
då drar jag och abra ner till Frida och tillbringa kvällen där =)

22.45
Abra har precis somnat, Andreas har sprättat upp gäddor som han fick med sig hem efter fisketuren idag.
Abra va så nöjd hos frida då hon fick smaka cheddarpopcorn, nya favoriten ?
Hon rev ut halva popcornpåsen i Fridas soffa me btw ;)

Familjen och vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0