Torsdag - Handlat 29/3

13.55

Basse o Jeffe va här en sväng innan,
nu är Daniel här.
Abra ligger och snart sover, vilket jag me borde göra, har sån huvudvärk.
Har beställt lite kläder, det blev det här....


Detta blev det till Abra, och till Andreas blev det ett par jeans !


Vi hade lite kul med Abra innan,
visst är hon snygg :D


Mammas fis ♥

Idag får jag även ge min kusin Isabell en hälsning,
hon fyller 20 år idag !
Grattis på födelsedagen :)))

16.52
Nu har jag och Abra busat massa,
sen bestämde vi oss för att busa i badet istället,
så vi hoppade ner i badet och skvätte massvis med vatten =)
Nu är vi båda två jättetrötta, så jag sitter i soffan och hon ligger och kolla på tv :P

20.20
Kom hem från skeppshult precis,
mamma hämtade mig runt femtiden, och körde hem mig nu.
satt och busade med Abra, sen va vi inne hos Maggan en sväng me!
Nu är vi hemma igen och Abra har precis somnat.
3e gången idag hon somnar med nappen.

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie E

Dem med ankorna var ju hur söta som helst !

2012-03-29 @ 14:38:40
URL: http://emelieemanuelsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0