Torsdag - Födelsedag 15/3

13.29

Vaknade halv tio, Andreas och Abra hade redan gått upp.
HAr precis börjat tvätta, så mellan maskinerna måste jag passa på att städa.
Åker till Skåne i morgon, och vill inte komma hem på söndag och ska behöva städa de första jag gör.
Så bättre att fixa de nu, så de är rent och snyggt att komma hem.
Jeffe är här, hon sitter med mobilen och jag kolla datorn just nu,
så vi säger inte speciellt mkt till varanda :P

Då fyller man år idag, vädret är skit och har inte alls kul.
Kan dagen bli bättre ? ja faktiskt, mamma kommer upp med bakelse sen,
och jag fick en ny mobil av pappa :D

Vann på bertilbingo innan,
två gåner dessutom.
Wow....14 kr HAHAHAHAHAHA!!!!

23.03
Sitter nu i soffan och äter nattmackor med älsklingen.
Mamma, Pappa, Dennis & Camilla kom runt 18 tiden innan,
blev kaffe och bakelse, fick ny mobil av pappa, och ett jättegulligt halsband av mamma, plus pengar.
Födelsedagspresenten av Dennis & Camilla fick vi förra månaden då vi åkte till Boda Borg =)


Hatar att folk missuppfattar och förvränger :@

Då kommer detta hem om 1-2 veckor :D


Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0