Torsdag - besök ikväll 22/3

14.05

Ska strax käka lite, sen blir det ner till samhället,
ikväll kommer Malin, Emma och Carro.
Ska göra Carros naglar :)

barnkläder till salu
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.196139020494472&type=1

16.15

Jag har tagit kort på alla barnkläder och lagt ut för försäljning,
jag har även diskat, plockat i ordning, och dammsugit.
Andres torkade golven.
Abra sover som en gris, men när hon har vaknat så blir de nog att traska ner till samhället.
Väntar på mitt paket med glitter och grejer till naglarna :D

00.00

Har haft fullt upp hela dagen, det har varit städning, diskning.
Lagat mat, varit i samhället, haft carro här och gjort naglar på henne.
HAr nu satt mig i soffan för o slappa en stund, nämen då vaknar Abra :P
Så nu sitter hon här jämte och låter o leket :P

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0