Torsdag - 14 dagar kvar 1/3

11.17
Fick sova länge idag, till halv tio =)
Älsklingen ska åka till Värnamo idag,
så jag o abra får roa oss på egen hand.

Abra lyckades att ta av sig blöjan innan,
unge... !!! :D

Idag är de 2 veckor kvar till min födelsedag,
dock vill jag inte bli äldre -.-

19.00
Kom precis hem från affären,
så ska strax börja med maten.
Brorsan va här innan o målade väggen igen !
I morgon kommer soffan,
och vi har ingen plats att ställa den gamla :S
Måste bli av med den och 2 sits soffan !

23.20
Ska snart ta ett bad i vårat nya fina badkar :D
Abra sover så gott, jag och Andreas sitter och spelar på varsin dator.
I morgon händer väl inte så mkt, förutom att soffan kommer.
Eller jo, brorsan och Camilla ska bjuda oss på mat,
om det nu blir så, får se =)
Sen kommer nog Mimmi en runda i morgonkväll ♥

På Lördag kanske vi ska ha lite folk hemma !
Abra får va hos mamma isf.
Om inte så kommer iaf Frida,
då blir de myskväll =)
Tacos kanske !?
Får se hur de blir, antingen eller :)

Familjen ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0