Tisdag - Stor och liten 20/3

12.45

Vaknade vid åtta, och då va jag uppe med Abra en stund.
Sen somnade vi om, sen vaknade jag vid tio tiden, då va Andreas och Abra uppe.
Har nu ätit frukost, lite sen frukost idag, men så blir det ibland.
Ska strax hoppa in i duschen, sen blir det att ge Abra lite mat,
sen stor och liten, va visst påskkort och våfflor idag såg jag nyss på lappen.
Sen i kväll blir det nog bara lugnt här hemma !

18.14

Va jättetrevligt på stor & liten,
Mattias, Elsa & Engla va där me =)
Idag va de påskkort och våfflor,
jag som har lovat Andreas våfflor ikväll.
Nu blir det iaf köttfärslimpa med potatis och sås,
så får se om de blir våfflor ikväll eller i morgon !

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0