Söndag - Våfflor 25/3

11.43
Idag fick vi sovmorgon, men de va väl likabra de.
Somnade runt fem i morse.
Igår va vi hos Jeffe och grillade, sen hamnade vi här :P
Dem sista som gick igår gick runt tre, men kunde inte somna på en gång.

kvällen kunde ju slutat mkt bättre oxå!

Idag fyller Dennis Lindh år, så grattis till honom!

Abra skrattar  högt, det är så jäkla gulligt =)
http://www.youtube.com/watch?v=XPU77ueeEQM&feature=youtu.be

14.30 hämtar brorsan oss,
då åker vi till mamma för hon ska bjuda oss på våfflor.

18.34
Dennis och Camilla hämtade oss vid halv tre tiden,
vidare hem till mamma på fika.
Abra fick en spelgrej av dennis och camilla idag och hon tycker den är skitrolig.
Just nu sitter hon och spelar på den och sjunger tror jag :P
Har precis ätit pizza och de satt så jäkla fiint alltså :D



Innan utgången här om dagen...



Då Abra premiär gungade ...



Finns en person som vill komma hit med jämna mellan rum,
har bara varit här en gång, då vi varit upptagna dem andra gångerna men ändå.
Asså känner ens inte personen typ, så vill hon komma och kolla på min dotter och sånt.
Ut och gå med henne i vagnen t.ex. Nej!! släpper inte iväg mitt barn med nån jag inte känner....



Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0