Onsdag - FAAAAAAAAN 28/3

11.36

Daniel kom för en stund sen, Abra sover och vi dricker kaffe.
Just nu sitter jag och fixar Andreas föräldrars födelsedagspresent, lite sen blir den.
Men bättre sent än aldrig.

12.39
Nu har jag beställt födelsedagspresenter till Annette & Anders,
och till pappa :D

Sen va jag även inne på fujidirekt och beställde 4 förstoringar på oss och Abra,
som vi ska ha uppsatt i storarummet =)

15.10
Posten är helt cpiga, vi har gjort adressändring, och är folkbokförda på våran nyvarande adress.
Lik färbannat får jag mail att mina varor jag handlat över internet är tillbaka skickade som retur av posten tillsammans med ett brev där det står " Personen har ingen giltlig adressändring" Vi har gjort allt vi ska på saketteverket!!!

Sen studiefotograferna i Värnamo kan ju dra....beställde en tavla på oss och Abra för 3100.
Men visningsexemplaret dem gav oss tyckte inte vi va fint, och nu går det inte att ångra sig säger dem för tt dem lagt ner tid på den, nä men jag tänker fan inte köpa en tavla för över 3000 jag inte är nöjd med, har nu skickat in dagens ris till VN !!!!!!!!!

17.40

Pappa kom upp en sväng efter jobbet,
han bara kom och sa hej typ, trevligt =)
Efter de kom mamma upp och gosade med Abra och lite så.
Hon tog även med sig lite smutstvätt då jag har slarvat bort tvättnyckeln :(
Har precis ätit kassler och pommes o sås, så nu blir det chill i soffan !

23.43

Skickade efter förstpringar idag, som vi ska ha som tavlor i storarummet.
Det blev dessa...




blev osäker om de va denna sista bilden men ha för mig de !

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0