Onsdag - Städat 21/3

13.07

Vaknade vid åtta första gången, låg vaken o pratade med Abra.
Vi hade en väldigt lång diskution :P haha!
Vi somnade om som  vanligt, sen vaknade vi 11.15,
och Andreas va redan vaken då.

Satte igång o städa lite, måste boka tvättid idag.
I morgon ska jag eventuellt göra Carros naglar.

Grattis till Basse och Simon Bergström som fyller år idag !

15.46

Ines kom innan, åkte för en stund sen.
Basse är här, har suttit och kollat på resor.
Blir eventuellt thailand eller grekland i september oktober någongång,
men inget bestämt ännu :)

20.57

Jeffe kom  upp innan, så jag, basse, jeffe och andreas körde plump.
Jag vann :D
Efter att dem hade gått kom Dennis & Camilla en sväng o hälsade på =)
Nu sover Abra sen typ en timme tillbaka,
så jag och älsklingen har ätit lite,
och nu chillar vi gärnet =)

Till dig som kommenterade !!!!

Tycker de är konstigt att någon aldrig kan skriva namn på sina kommentarer,
finns de ingen som våga stå för vad dem tycker eller va dem frågar !?!?!?!

Svart på din fråga om hur vi har råd med allt när ingen av oss jobbar.
I med att jag har jobbat så får jag ut rätt bra mamma peng, och om det är resan jag skrev om du syftar på så är det för att jag får tillbaka en VÄÄÄLDIGT fin summa på skatten !!

21.56
Detta blir nästa beställning till dottra min :)

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har ni råd med allt när ingen av er jobbar ?

2012-03-21 @ 15:52:10
Postat av: Angelica Lindrot

I med att jag har jobbat, så får jag ut rätt bra mammapeng, och om du syftar på resan jag skrivit om, så får jag ut en väldigt fin summa tillbaka på skatten!!!!

2012-03-21 @ 21:00:18
Postat av: Sofie

Har oxå den baddräkten till Lovisa och vår färgar av sig jätte mycket så du vet :((

2012-03-22 @ 06:13:15
Postat av: Jenny

Skit i den som frågar anonymt om hur ni har råd till allt när ingen av er jobbar! Bevisar ju bara att personen verkar avundsjuk på er!! :) Pussa Fasters sessa! <3

2012-03-25 @ 13:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0