Måndag - Besök 19/3

09.25

Vaknade för två timmar sen,
konstigt nog va jag pigg när Abra ville upp.
Nu sitter och o Abra o myser i soffan och kollar på Skilda Världar :P
Helgen i Skåne har varit trevligt, va hemma där runt 20 tiden i Fredagskväll.
Sen i Lördags kom Andreas moster, kusiner och kusinbarn. Så blev de fika och tårta för jag har fyllt år.
Fick även choklad och en blomma :)
I söndags kom Andreas syster och hennes lille Jonatan,
de va superkul att träffa dom.
Jonatan skrattade och va så glad så =)

Hemresan igår va rätt dryg men gick bra.
Hann precis hem till bingolotto, men inte f*n vann vi igår heller :P

Idag blir det att gå ner o handla lite,
sen ska jag ringa ett par samtal !

13.46
Då får man snart besök av Ines & Josse :)

16.34
Mamma är här nu, ska strax åka ner till brorsan.
Efter de blir det att handla lite granna !

20.57
Varit nere hos Brorsan & Camilla på kaffe,
efter de blev de att handla lite.
Nu sitter jag i soffan, käkar chips och skrattar åt Abra,
och Andreas spelar!

I morgon blir det nog stor & liten skulle jag tro =)

Asså, förstår mig inte på dem som åket utomlands 1 vecka och lämna sina små barn hemma.
Resa kan man göra innan man skaffa barn, eller ta med dom !
MIN ÅSIKT iaf !!

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan inget annat än och hålla med dig i dem åsikten Angelica :)

Men alla tänker tyvärr inte så :(

2012-03-19 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0