Lördag - Frida♥ 10/3

10.52
Har precis ätit frukost och väntar på mamma.
Gör allt för att Frida ska komma hit,
men blir lite jobbigt för henne och gå upp med sin dator i handen =(
Det är ju en bit mellan strandsnäs och furet :P
Får se vad denna dagen har att erbjuda,
har iaf precis beställt kläder till abra för 1300 kr :P
Hon har 68 nu, och vissa 74 kläder, dem som är lite små i storlekarna,
och hon har inte jättemkt 74 kläder, så va tvungen att köpa lite !


Tänker på dig hela tiden,
vill bara att du ska ha det bra.
Ska ta dig på allvar i fortsättningen och ägna mer tid till dig.
Vi finns för din sida, och vi vet att du är stark coh klara detta.
Jag älskar dig ♥

11.21

Yes :D
Nu kommer Frida strax :)
Mamma me såklart :P

Låg o tittade på Abra i en hel evighet igår,
på ett sätt fattar jag att hon är min,
men sen när jag bara sitter och tittar på henne och tänker på allt,
så känns de så overkligt att det är hon som levt i min mage, som växt där inne,
sparkat mig, haft hicka i magen, känns helt overkligt.
Hon är de finaste som finns min lilla prinsessa :D ♥

23.08
Basse o Jeffe va här en runda innan,
spelade lite kort med dem =)
Sen skulle dem ner till Mari på fest,
jag och älsklingen har kollat på film och myst i soffan.
Abra vaknade nyss helt förtvivlad :S
tog över en halvtimme att söva om henne :(
Stackars liten...

Familjen ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0