Fredag - Solen 24/3

13.06

Vädret är helt underbart, ska strax klä på Abra och ut o gunga tror jag :D

15.57
Basse & Daniel är här,
jag sitter och spelar på facebook :D

I morgon blir det att grilla hos Jeffe,
idag vet jag inte vad som händer =/

21.12
Mamma va här innan när hon hade slutat.
Sen nyss kom jag och Abra hem från Basse,
Andreas stannade en stund, dem kommer om 40 minuter typ,
dem ska se Big Brother, sen ska jag få sätta en lösnagel på basse, Mohahahaha !!!!

01.58

Basse och Loppe gick precis,
Jeffe gick vid 1 tiden.
Har spelat plump,
sen fick jag sätta naglar på basse o loppe HAHAHA!!

Ska fixa Carros ena nagel i morgon runt tolvtiden, då ena nageln gick sönder lite =(
Sen i morgon eftermiddag blir det grillning hos Jeffe =)

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0