Torsdag - Andreas jobbar 14/6

08.19
Gick upp för en timme sen, vaknade av att jag frös som bara den.
Abra hade sparkat av sig täcket så hon va ISKALL om fötterna =/
Är svinkallt i våran lägenhet och drar kallt från nått ställe.
Abra blir aldrig av med sin hosta =(
Andreas åkte vid 4 inatt, då åkte dem till Allingsås för att jobba till Söndag.
Hoppas han får stanna på jobbet nu, Chefen är ju rätt sträng.
En kompis till Andreas skulle hängt med, men sen ringer återbud igår, pga ett möte!!!
Så dem är en man för lite.....Så chefen va inte glad =/

Abra ligger nu o äter, jag uppdaterar lite.
Blir snart frukost för mig me,
sen ska jag städa lite.
Vet inte vad man ska göra till klockan 17 tills mamma slutar!
Ska försöka hälsa på malin, fredrik och barnen en dag nu i helgen om dem är hemma !
Va så längesen vi va där.

Familj & Vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0