Tisdag - Tomt 5/6

15.56

Vaknade vid sju då Abra väckte oss, åt frukost vid halv nio.
Mimmi kom upp en sväng, sen har väl inte hänt så mkt.
Har diskat, skar mig på potatisskalaren så de svider som fan på fingret.
Låg och sov mellan 11.15 till 13.10, va hur skänt som helst :P
Frida skickade meddelande när jag sov att hon ville jag skulle uppdatera bloggen så hon hade nått att göra på rasten, så jävla söt :D haha!!
Dock uppdaterar jag inte förens nu.

Andreas åker till Uppsala ikväll och jobbar till Söndag, så ikväll ska jag och Abra vara hos pappa.
Han bjuder på fläskfilé i grönmögelostsås och pressad potatis, pappa är bäst på att laga mat.
de kanske låter fett äckligt, men mögelost i sås med massa grädde blir så mild underbart god smak :D
Kommer vara super tomt när Andreas är iväg, men det är goa sommarpengar !
I morgon ska jag vara hos mamma då hon är ledig.
Torsdag och Fredag vet jag inte vad jag ska göra, kommer skattepengarna på Torsdag så åker jag, abra o mamma till gekås på eftermiddagen. Kommer dem på Fredag så åker vi på lördag förmiddag.
På Lördag eftermiddag är vi bjudna på fika hos brorsan då han har fyllt år.
ska inte Frida ut på Lördag kanske jag ska träffa henne på kvällen :)
Så jag är inte helt osysselsatt medans älsklingen är borta.
Kommer va sååå tomt att sova utan honom,
Abra kommer ju självklart få sova jämte mig nu så hon slipper sin säng några nätter :P haha!!
Kommer vara tomt ändå, har inte sovit utan honom 4 nätter sen han flyttade upp hit :(

Familj & Vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0