Söndag - Hemma 17/6

18.49

Hemkomna för en stund sedan,
har bosatt oss hos mamma sen i Tosdags då Andreas åkte till Allingsås för o jobba.
Torsdags tog vi de bara lugnt, sen i Fredags åt vi tacos, och köpte godis så vi hade fredagsmys =)
Fredags va vi borta hos Katta och Heléa på förmiddagen, mycket trevligt :)
Lördagen tillbringade jag med Nina i Kinnared HELDA dagen :D
Tyckte det va jätte trvligt, och mysigt då jag inte umgås med Nina så ofta.
Sandra kom förbi en runda me, alltid trevligt!
Idag har vi inte gjort många knop hos mamma.
Vi åt potatismos och ugnstekt falukorv :)
smaskigt värre, här hemma är de ju bara ost emellan då Andreas är lite kräsen.
Jag o mamma hade lök, tomat, senap o ost emellan, så de va jäkligt smaskigt.
Abra fick me smaka lite, och hon åt så bra så.
Mesta dels åt hon majs ( hur hon nu kan gilla de)
Huvudsaken är ju att hon äter =)

Det Abra äter som Andreas tycker om, men jag hatar:
1. Majs
2. Äppelmos
3. Sill
4. Rabarberpaj
5. Leverpastej
Kommer inte på nått mer nu.

De Abra äter som jag tycker om men Andreas hatar:
1. Räkor.

Det jag tycker om men Abra och Andreas hatar.
1. Lingonsylt.
2. Broccoli

Så hon har det mesta efter sin far.
T.ex Envishet, smaklökar & utseénde !!

Åkte till brorsan innan vid 17.30
Stannade där en stund o tjatade,
handlade även lite,
Andreas ringde precis o sa att han är hemma o cirka en timme.
Skoj, har saknat honom så in i norden!!!
Så hoppas på att det blir film och familjemys ikväll =)

Nu har Abra precis somnat, jag väntar på min älskling.
Fick rabarber av pappa idag så har lovat Andreas att jag ska göra rabarberpaj till honom i morgon.
Då kommer han bli glad :D Tycker han förtjänar de :D

21.29
Andreas är hemkommen,
han kom runt 20 tiden.
Så skönt att ha han hemma nu!
Vi åker till Skåne på Onsdag kväll eller Torsdag förmiddag.
Pratade lite om att faktiskt kanske åka ner redan på Tisdagkväll men får se lite.
Måste ringa bvc imån o kolla vilken dag och tid vi skulle vara där !
Nu är andreas nere o köper ostbågar och nått att dricka sen blir det myyyys !!!

Familj & Vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0