Onsdag - Ultraljud 27/6

17.43
 
Vet att jag är superdålig på att uppdatera bloggen,
ska försöka bättra mig.
Har fått asmycket kritik av mina läsare för att jag inte uppdaterar och de ber jag om ursäkt för.
Har varit på ultraljud idag och fick se bebis =)
 
Efter de va vi på McDonalds, mamma bjöd :)
 
För en stund sedan åt jag o abra lax, potatis och kall dillsås !
smaskigt värre.
Abra är skitsur för att hon inte få smaka på min klubba,
och dampade loss på en coca cola flaska istället :P
Andreas åkte precis, han ska iväg o fiska och kommer tillbaka vid 21 tiden :)
 
Familjen & Vännerna ♥
 

Kommentarer
Postat av: Millie

Grattis, när är bebis beräknad? :)

2012-06-28 @ 10:21:33
Postat av: Millie

När är bebisen beräknad? Vet ni kön? :)

2012-07-01 @ 13:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0