Onsdag - Skåne 20/6

09.29

Vaknade 7.26 då Abra väckte mig, klcokan skulle inte ringa förens vid 8.30. Men låg o familjegosade i sängen en timme. Sen gick vi upp och åt frukost och började packa inför Skåneresan! Tåget från ss går 10.54, sen är vi framme i Lund 14.20 ungefär. Om inte tåg o sånt är försenade :/ Kommer hem på Måndageftermiddag sen!

När vi kommer fram i Lund ska vi käka på Subway, som jag har längtat! :D

Igår gjordes det inte många knop här hemma,
först va vi på vårdcentralen, sen gick vi till Kindbloms,
sen handlade vi röd på torget och sist men inte minst så tog vi Netto, sen gick vi hem.
Mimmi kom upp senare på dagen!
Sen låg jag bara i soffan, mådde inte alls bra.
På kvällen drog Andreas ut o fiska en runda,
så jag o Abra mös i soffan :)

Andreas diskade upp igår och jag plockade undan alla Abras leksaker och städade undan lite,
så man kommer hem till ett fint hem :)


Familj & Vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0