Onsdag - Tältat 18/7

19.26
 
Mellan Lördag och Söndag va jag o älsklingen ute o tältade, fiskade och bara mös järnet :)
Grillade korv med bröd och sånt. Abra va hos mamma över natten.
Jag frös som fasen den natten, fast jag va fullt påklädd och hade både täcke o filt.
Medans Andreas hade kalsoner och täcket på tre kvarts....hmm!? Han frös då inte.
Inatt tältade vi igen så va ute i båt o fiskade, sen stekte vi pannkakor över öppen eld.
 
Hur mysigt som helst, och inatt frös jag inte ett dugg, trots att de regnade som fasen så de regnade in i tältet :P
men jag sov enda till 9.10 :)
 
Sen när vi kom hem o så, så blev de kebab, så jääääkla gott !
Låg o vilade en stund på soffan nyss alla tre, utslagna kämpar...
 
Familj & Vänner ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0