Fredag - Shopping 20/7

19.15
 
Varit o shoppat med mamma och Abra idag, blev en rosa tunika med prickar på. 
Abra valde själv om hon ville ha vit, gul eller rosa. 
Hon sträckte sig efter den gula först men sen tog hon den rosa.
Så fick bli den. 
Köpte även ett set, En vit tunika med en katt på som har en rosa rosett på sig,
och rosa leggings till. Supersött!!
Sen blev de ett set med badankor till henne. 
Hon blev såå glad för dem. 
Tänkte först att dem kunde bli en av 1 årspresenterna men jag ångrade mig,
hon fick dem idag när hon badade efter maten.
Glömde dock att hämta handduk till henne,
så sprang ut o hämtade en fort,
när jag kom tillbaka så har ungen ställt sig upp i badstolen och lutat sig framåt för att få tag i badankorna och trillat ur,
som tur va så höll hon ju upp huvudet ur vattnet,
men guuud så rädd jag blev.
Va ju bara borta i 10 sekunder, men ändå!!
Lämnar aldrig henne obevakat i badet,
men där fick jag för att jag glömde handduken :(
Va även o hämtade paket på  ica, 
med hennes kläder i som mamma köpt till henne.
Som tur va fick jag välja, 
de är lättast då så kläderna säkert kommer till användning.
 
 
Ska köpa lite fler byxor till henne me,
och nått mer lär jag ju hitta innan hon går över till storlek 80.
Pyjamasar måste jag köpa,
såg att H&M hade fått in supersöta pyjamaser med mimmi på =)
 
Vänner ♥
Familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0